Kampanj ”Bli politiker” | Sverigedemokraterna Oskarshamn

Kampanj ”Bli politiker”

Medlemmar i Sverigedemokraterna har nu inlett kampanjen ”Bli politiker”, som är en del av en motsvarande satsning i hela Kalmar län.

Inför de förväntade framgångarna i de allmänna valen 2010 är det angeläget för oss sverigedemokrater att de som besätter de politiska uppdrag som vi kommer att anförtros efter valen är vanliga människor med olika erfarenheter och kunskaper. Vi söker därför personer som är orädda och handlingskraftiga, men som samtidigt står med båda fötterna på jorden och som är förankrade i verkligheten. Och som tänker mera på att göra en insats för Sveriges framtid än på att synas i politiska finrum.

För att nå ut till så många som möjligt med detta budskap kommer Sverigedemokraterna i Kalmar län under november dela ut 10.000 vykort ”Bli politiker” till hushållen i Oskarshamns kommun.

Är du intresserad av att arbeta aktivt i partiet eller av att kandidera för Sverigedemokraterna i de allmänna valen 2010, tveka inte att ta kontakt med oss redan idag på tel. 0480-466306, eller via vår kampanjhemsida www.blipolitiker.info

BliPolitiker_Sida1

E-postadressen publiceras inte.